«Туризм және сервистік қызмет көрсету» кафедрасында дипломдық жұмыстарға, жобаларға және стартаптарға арналған тақырыптарды таңдау-бұл академиялық талаптарды, туризм индустриясындағы ағымдағы трендтерді және студенттердің мүдделерін біріктіретін жүйелік процесс.
Тақырыпты таңдаудың негізгі критерийлерінің бірі-оның өзектілігі және нақты бизнес үшін қолданылуы. Бұл жаңа туристік бағыттарды зерттеуді, қызметті жақсарту әдістерін, тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды және т.б. қамтуы мүмкін.
Тақырып студент үшін қызықты және ынталандырушы болуы маңызды. Оқытушылар көбінесе зерттеу бағытын анықтауға көмектесетін кеңес береді.
Тақырыпты таңдаудың алғашқы кезеңдерінде оқытушылар студенттерге зерттеу үшін өзекті тақырыптардың тізімін ұсына алады. Тақырыпты таңдағаннан кейін ғылыми жетекші студенттің жұмысын сүйемелдейді, әдістемелік және ғылыми қолдау көрсетеді.
Туризмнің тез өзгеретін әлемін ескере отырып, студенттерге туризм мен қонақжайлылық саласындағы заманауи тенденцияларды, инновациялар мен инновацияларды зерттеу ұсынылады.
Әсіресе жобалар мен стартаптар үшін маңызды. Студенттер туризм және қонақжайлылық нарығы үшін бизнес-жоспарларды, маркетингтік стратегияларды немесе тіпті жаңа өнімдер мен қызметтердің прототиптерін жасай алады.
Туризм мен қонақжайлылық көптеген басқа салалармен (мысалы, экология, мәдениеттану, IT-технологиялар) қиылысатындықтан, студенттерге пәнаралық жобаларды әзірлеу мүмкіндігі беріледі.
Дипломдық жұмыстар мен жобаларды дайындаудың әртүрлі кезеңдерінде студенттерге саладағы тәжірибешілерден кері байланыс алуға мүмкіндік берілуі мүмкін.
Дипломдық жұмысты ресми қорғаудан басқа, студенттер өз жобалары мен стартаптарын әртүрлі платформаларда ұсына алады: конференциялар, семинарлар, стартап-конкурстар және т. б.
Тақырыпты таңдау-бұл студенттің зерттеу бағытын анықтайтын және оның туризм мен қонақжайлылық саласындағы болашақ мансабының негізін қалайтын білім беру процесінің маңызды кезеңі.